• Mansuroglu Mah. 288/4 Sokak No:16 Parkofis Kat:3 D:31 Bayraklı / İzmir
  • Destek : 0 216 545 90 78

Sektörler

Sektörler

Servis Operasyonları

Etkin, karlı ve kaliteli bir servis faaliyeti için güçlü bir kurumsal varlık yönetimi.
Infor EAM servis operasyonlarınız için müşteri memnuniyetini ön planda tutarak, yedek parça tedarik süreçleri doğru biçimde tasarlanmış, karlılığın yükseltilmesini amaçlayan bir Servis Oprasyon Yönetimi sistemi sunmaktadır.

Infor EAM'in servis operasyon yönetiminde kullanımı şu faydaları sağlayacaktır;

  • Müşteri taleplerinin-çağrılarının etkin yönetimi
  • Müşteri geri dönüş süresinin kısaltılması
  • Müşteri geri dönüş süresinin kısaltılması
  • Yedek parça - Depo tedarik süreçlerinin iyileştirilmesi
  • Müşteri memnuniyetinin arttırılması
  • Mobil ekip kullanımı ile etkin operasyonel süreçler

Kapsamlı, kullanımı kolay ve web tabanlı çözümümüzün sektöre özel bazı uygulamaları şöyledir;

Servis -Hizmet Talepleri: Müşterileriniz kullanımı kolay bir web arayüzü yardımıyla hizmet, servis ve malzeme talebinde bulunabilirler ve önceki taleplerinin takibini yapabilirler.
Çağrı Merkezi - Yardım Masası: Çağrı Merkezi uygulaması ile istekler için merkezi bir çözüm sunulmuştur. Çağrı merkezi kullanıcıları, çağrıların toplanmasının yanı sıra, hızlı ve kolay bir şekilde teknik ekibe yönlendirme yapar, iş emirlerini onaylabilir ve hatta zaman çizelgesini göz önünde bulundurarak teknik personele atama yapabilir.
KPI/Inbox: Herbir Infor EAM kullanıcısı kişiselleştirilmiş bir gelen kutusuna ve anahtar performans göstergelerine (KPI) sahiptir. Anahtar perpormans göstergeleri basit bir şekilde performans değerlendirmesini sağlar.
Mobil ve Notebook Uygulamaları: Mobil cihaz ve Notebook uygulamaları ile sahadaki teknik ekibin kendisine atanan görevi en kısa sürede alması, iş emrine ilişkin her türlü bilgiye ulaşması ve anlık veri girişi yapması sağlanır. Infor EAM'in offline olarak çalışıp istenilen zamanlarda senkronize olabilmesi sahada çalışan teknik ekibin hayatını kolaylaştırmaktadır.
Servis İş Gücü Planlama Araçları: İş gücü çizelgeleme ve İş gücü dengeleme araçları ile uzun dönemli olarak verilecek servislerin iş gücü - taşeron - alet gibi kaynaklarının planlanması sağlanır.
Servis Malzeme İhtiyaç Planlaması: Ekonomik sipariş miktarı (EOQ), Ekonomik Sipariş Noktası (EOP ) gibi hesaplar yardımı ile malzemelerin trend analizlerini değerlendirerek otomatik olarak siparişleri oluşturulabilir. Malzeme planları, servis planlamasının yapılması ile otomatik olarak yapılabilmektedir.
SLA (Servis Seviyesi Anlaşmaları): Müşterilere hizmetin firmanızın servis anlaşması kriterlerine uyumunun raporlanmasının yapılabileceği bir araç mevcuttur.
Kontrat Tanımları: Müşteri kontratlarının detaylı bir biçimde tamımlanmasına ve takibinin yapılmasına olanak tanımaktadır.
Servis Faturalama İşlemleri: Müşteri kontratları göz önünde bulundurularak istenilen döneme ait servis faturalarının toplu yada tek tek oluşturulması sağlanmaktadır. Özel durumların ve fatura dışı kalacak servislerin belirtilmesiyle esnek ve uyumlu bir faturalama süreci tasarlanabilmektedir.
Malzeme ve Depo Modülleri: Infor EAM, depo ve malzeme hareketlerini yöneten yedek parça kataloglarını otomatik olarak oluşturan, Barcode ve RFid teknolojilerini aktif olarak kullanan depo modüllerini içermektedir.